Reģistrācija

Biežāk uzdotie jautājumi.

Kā rīkoties paroles nozaudēšanas gadījumā?

Lai atjaunotu e-pasta paroli:

  • būs jāievada lietotājvārds un dzimšanas dati, kādi tika norādīti, reģistrējot pastkasti.
  • jāatbild uz slepeno jautājumu vai arī var izvēlēties saņemt jauno paroli uz otru e-pasta adresi.

 

 

Pirmais solis ir norādīt e-pasta adresi (bez @tvnet.lv), dzimšanas datumu un drošības kodu, kurš pasargā no automatizētas datu apstrādes.



Izvēlamies paroles atgūšanas veidu.

 

Vēstules pienāk ar aizturi.

Laiks, kas nepieciešams epasta vēstules piegādei nav atkarīgs tikai no TVNET sistēmas.
Sūtītāja serveris var būt pārslogots.
Sakaru kanāls starp serveriem var būt pārslogots.
Surogātpasta sūtītāju aktivitātes dēļ serveris var būt pārslogots.
Ja vēstule nav piegādāta tad vairumā gadījumu sūtītājs gandrīz uzreiz saņem informatīvu vēstuli ar brīdinājumu ka sūtīto vēstuli neizdevās piegādāt un paskaidrojums kādēļ (visbiežāk ir nepareizi norādīta saņēmēja adrese, pielikumos ir aizliegtu failu tipi, saņēmēja pastkaste ir pārpildīta, vai sūtītāja izmantotais pakalpojuma sniedzējs ir nonācis kādā melnajā sarakstā)

Vai var pieslēgties TVNET pastam no mobilā telefona(IPhone u.tml.,) vai datora epasta klienta programmas ?

POP3 un SMTP pakalpojumus TVNET pasts nenodrošina.

Taču mobilajiem telefoniem un planšetēm ir pieejama speciāli pielāgota pasts.tvnet.lv/m  versija.

Kā nodzēst savu pastkastīti?

Iespēja dzēst e-pasta adresi ir sadaļā "opcijas"

 

Pēc paroles ievades atliek ievadīt drošības kodu, un e-pasta adrese tiek dzēsta.

Vai ir iespējams atjaunot dzēstu e-pasta kastīti?

Pastkaste tiek dzēsta neatgriezeniski.

Kā atjaunot izdzēstu vēstuli?

Visas dzēstās vēstules nonāk mapē "Miskaste" un tur tiek uzglabātas 30 dienas.
Visi e-pasti, kuri ir "Miskastē" ilgāk nekā 30 dienas, tiek dzēsti automātiski un nav atjaunojami.

Vai ir iespējams mainīt pastkastītes adresi, piemēram, no "anna@tvnet.lv" uz "annabeerzina@tvnet.lv"?

E-pasta adresi mainīt nav iespējams.

Uzvārda maiņas u.tml. gadījumā būs jāveido jauna e-pasta adrese.

Nesaņemu vēstules.

Pirmais, kas būtu jādara ja vēstule nav atrodama mapē "Iesūtne" ir jāpārbauda mape "Mēstules".
Iespējams, spama filtram šī vēstule šķita "aizdomīga" un viņa marķēta kā mēstule.

Jāpārbauda filtru saraksts.
Iespējams ir izveidots filtrs kurš vēstules no konkrēta adresāta automātiski pārvieto uz citu mapi vai dzēš.

Pārbaudiet vai jūsu pastkaste nav pārpildīta.

Ja nu vēstule tik tiešām nav nonākusi līdz jūsu pastkastei tad sūtītājs noteikti saņems ziņu kurā būs teikts ka vēstuli nevarēja piegādāt un norādīts iemesls.
Viss biežākie iemesli kādēļ vēstule netiek piegādāta ir nepareizi norādīta saņēmēja adrese, neatļauta tipa pielikums (izpildāms fails, arhīvs u.tml.,), sūtītājs ir nonācis spameru sarakstā vai pielikumi ir bijuši pārāk lieli.

E-pastam tēms nosaukumā burti ar garumzīmēm un mīkstinājuma zīmēm tiek aizvietoti ar X burtu.

Šī ir Latvijā bieži sastopama problēma, kas sūtītāju kļūme - tiek izmantota sūtīšanas programma kas vēstules tēmā jebkurus latviešu speciālos burtus aizvieto ar X.

Ja tas Jums ir svarīgi variet sazināties ar vēstules sūtītāju, TVNET to nespēj ietekmēt.

Man ir pazudusi vēstule. Vai ir iespējams atjaunot šo pazudušo vēstuli ?

Ja epasts tiek dzēsts viņš tiek pārvietots uz mapi "Miskaste" kurā nodzēstais epasts tiek glabāts ne ilgāk kā 30 dienas.



Ja epasts bija dzēsts un pēc 30 dienu termiņa ir dzēsts no mapes "Miskaste" tad šo epastu vairs nav iespējams atjaunot.

Nejauši nodzēsu savu pastkasti. Vai ir iespējams to atjaunot ?

Pēc tam kad pastkaste tiek dzēsta, to vairs nav iespējams atjaunot.
No jauna piereģistrēt tādu pašu pastkasti kā dzēsta var ne ātrāk kā 12. mēnešus pēc pastkastes dzēšanas.

Kā saglabāt vēstuļu melnrakstus ?

Lai saglabātu melnrakstu jānospiež poga "Saglabāt melnrakstu"

Vēlāk šo melnrakstu var atrast mapē "Melnraksti"

Kā nodzēst visus epastus no mapes?

Lai nodzēstu visas mapes saturu ir jāiet uz sadaļu Opcijas -> Tavas mapes.

Vēstuļu rakstīšana

Kā nosūtīt vēstuli vairākiem adresātiem?

Ja ir nepieciešamība nosūtīt e-pastu uz vairākām adresēm, ailē "Kam" var norādīt vairākas e-pasta adreses, atdalot tās ar komatu.



Vai arī var izmantot iespēju "+CC" - "Kopija", vai "+BCC" - "neredzamā kopija".



Citi vēstules saņēmēji neredzēs adreses, kuras ir norādītas laukā "Neredzamā kopija".

 

Otra iespēja ir norādīt vēstules saņēmējus no kontaktu saraksta.




Sūtot vēstuli, saņēmējam rāda nepareizu sūtītāja vārdu.

Sadaļā "Opcijas",  "Vispārīgi" var norādīt vārdu, kuru vēstules saņēmējs redzēs kā sūtītāju.

Vai var saņemt apstiprinājumu ka nosūtītā vēstule ir izlasīta ?

Standarta e-pasts šādu iespēju nenodrošina.
Atsevišķas programmas šādu iespēju piedāvā, bet tas nozīmē tikai to, ka, adresātam atverot vēstuli, izlec paziņojums ar jautājumu "Vai sūtīt paziņojumu, ka esat šo mailu izlasījis?"
Tā kā šo servisu atbalsta tikai neliela daļa e-pasta pakalpojuma sniedzēju un e-pasta klienta programmu, TVNET e-pastā šī funkcija nav iekļauta.

 

Neizdodas pievienot pielikumu.

- Pārbaudiet, vai pārlūks ir atjaunots līdz jaunākajai versijai.
- Atslēdziet pārlūka papildinājumus, kuri filtrē interneta lapu saturu (AdBlock, NoScript u.tml.).
- Pārbaudiet, vai ir instalēts un atļauts Flash papildinājums http://get.adobe.com/flashplayer
- Pielikuma izmērs nedrīkst pārsniegt 10MB
- Pielikumā nedrīkst pievienot izpildāmos failus (*.DLL, *.EXE, *.BAT, *.COM u.tml.,)
- Pamēģiniet atvērt pats.tvnet.lv ar citu interneta pārlūku (InternetExplorer, Google Chrome, FireFox).
 

Vēstuļu filtri.

Kam ir domāti e-pastu filtri un kā tos izmantot?

E-pastu filtri ir domāti e-pastu automātiskai šķirošanai.

Filtru uzstādījumi ir atrodami "Opcijas", "Filtri".

 

E-pastus var filtrēt pēc vairākām pazīmēm:

  • sūtītāja e-pasta adrese,
  • adresāta e-pasta adrese,
  • īpašie vārdi vēstules tēmā,
  • īpašie vārdi vēstules tekstā.

 



Spams

Man uz pastkasti pienāk ļoti daudz mēstuļu. Ko darīt?


Parasti lielākā daļa vēstuļu ir reklāmas, nevis mēstules.
No reklāmas var atteikties. Reklāmas vēstulēm parasti apakšā ir norāde, uz kuras uzspiežot, var atteikties no reklāmas saņemšanas.
Reklāmām, kuras tiek sūtītas latviski, tas izskatās apmēram šādi: "Ja vēlaties atteikties no turpmākas e-pastu saņemšanas, klikšķiniet šeit!"
Reklāmām, kuras tiek sūtītas angliski, tas izskatīsies apmēram šādi: "Click here to unsubscribe."
Šādā veidā var atrakstīties no lielākās daļas komerciālās reklāmas.
Daļu spama var atšķirot ar filtriem.

Spama izsūtītāji epasta adreses uz kurām sūtīt reklāmas vāc publiskos forumos/diskusijās kur cilvēki atstāj savu epasta adresi vai ar vīrusu palīdzību.
Tādēļ nekādā gadījumā nevajadzētu savu epasta adresi publiskos forumos u.tml.,

Man pienāk mēstules no manas adreses. Vai kāds ir uzlauzis manu pastkasti ?

Nē. Neviens nav uzlauzis jūsu pastkasti.
Sūtot epastu var norādīt jebkādu atpakaļadresi un spameri bieži vien kā atpakaļadresi norāda to pašu adresi uz kuru tiek sūtīts spams.